tisdag 8 maj 2007

Skyltar i skogen. Veckans dag 2

Förmodligen trodde de flesta, även jag själv om jag ska vara ärlig, att min vecka med fysiska aktiviteter skulle hålla i 1 dag. Idag överbevisade jag mig själv då jag såg till att återigen ge mig upp mot baksidan av Bolleberget. Denna gång stannade jag lite tidigare, för att ge mig in efter en lite finare skogsväg än stigen igår. Skylten här till vänster avslöjar min stopplats för de som är bevandrade i skogarna där uppe.


Väl där framme bar det av in i skogen i lugnt joggande tempo. Underlaget var mycket finare än gårdagens rötter, stenar och kottar. Däremot var det lite senare på kvällen idag än gårdagen så mörkret började komma redan innan jag begav mig in i skogen. Jag lyckades dock hitta ytterligare en skylt i skogen innan jag vände om och joggade tillbaks till bilen.

I morgon ser mitt pass av fysisk aktivitet ut att utspela sig på fotbollsplanen vilket känns som ett skönt avbrott från springande i skogarna.

Inga kommentarer: