tisdag 15 maj 2007

Hej Aftonbladet

Jag satt precis som vanligt och surfade runt i lugnan ro när jag bestämde mig för att titta på Aftobladet om det hänt något nytt och spännande i världen.

När jag började läsa på er hemsida såg jag att så var inte fallet, men det är inte därför jag skriver till er. Helt plötsligt medans jag surfade runt bland era nyheter börjar webläsaren att ladda och plötsligt går inget alls att göra med datorn, annat än att starta om densamma.

Detta är ett mönster jag upptäckt på senare tid. Minst en gång i veckan händer samma sak och det alltid när jag besöker er sida. Har aldrig hänt på någon annan sida om jag tänker efter.

Kan det möjligtvis vara så att min dator är allergisk mot Aftonbladet eller något sådant. Jag har uppdaterad antivirus och antispyware program installerade i datorn och de reagerar inte på att jag har något sådant som ska kunna orsaka felet.

Vari ligger felet? Är det ett känt problem som ni arbetar med? Vill gärna veta då jag hellst vill slippa byta nyhetssida att läsa på nätet.

mvh Henrik


*Skickade precis detta mail till aftonbladet så vi får se om de behagar svara.

4 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Jag gissar på att dom INTE svarar, men jag hoppas att jag fel. Skall bli intressant att se vad dom svarar.

Henke sa...

Är det bara jag som råkar ut för det problemet på deras hemsida föresten?

Daniel Sundström sa...

Ja, jag har inga problem med den alls. Låter underligt, faktiskt. Har dom svarat?

Henke sa...

inte nåt svar än i alla fall... men återkommer här med svar om/när det kommer