tisdag 15 maj 2007

Dödsbud

Ett mindre trevligt meddelande mötte mig när jag surfade runt på nätet på förmiddagen idag. Som säkert många av er vet så har jag spelat en del World of Warcraft. Det är det där spelet som Daniel och Rikard spelar med jämna mellanrum. Idag så kan jag väl inte kalla det för att jag spelar, jag har mer kvar mitt konto och hoppar in lite då och då för att hålla kontakten med vissa av dem jag lärt känna genom spelet. En hel del av dem håller jag ju iofs kontakten med över MSN också.

En av dem jag spelat mest med under den tid jag spelade detta spel har jag mer eller mindre haft kontakt med nästan dagligen först både i spelet och efter det över MSN, men sedan några veckor tillbaka har jag inte sett något av henne online på MSN. Vilket inte är helt normalt.

Så när jag idag surfade in på hemsidan till den guild (läs det lag för er som inte har så hög koll på spelet) vi spelade i så såg jag att jag fått ett privat meddelande där som löd.

Hi there,

Spoke to *censurerat namn* today - and she has asked me to let you know that she hasn't been online due to lack of internet and now won't be about for a week because her elder sister died today.

She'll be back soon and will catch up then

Känns tragiskt och även om jag aldrig träffat människan i fråga så är sånt aldrig roligt att höra.

Rest in Peace - Vem du nu var



4 kommentarer:

jai sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Henke sa...

Ett spam reklam kommentarsgrej raderat

Daniel Sundström sa...

Jag sade ju att du skulle skaffa den där ordverifikationssaken. Då slipper du irriterande spam.

Henke sa...

jo börjar jag få många såna där spam saker så får jag väl överväga att sätta dit ett sånt där ordverifikationsgrejs men har klarat mig bra ända tills nu med att vara utan.