tisdag 29 maj 2007

Inför framtida behov

Idag är sista dagen att agera innan det blir för sent att inhandla premiobligationer för den här gången. Inte för att jag direkt är rik och har råd att lägga undan stora summor i diverse värdepapper, men 3 st har jag i alla fall beställt nu. så 3000 blir bortlåsta ett antal år framöver. Har man tur vinner man nånting på dem i alla fall. Har ju faktiskt lyckats vinna 250 kr på en sån där en gång.

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot Sandviken för att hjälpa Lelle lite, han är precis uppe i lägenhetsbyte där nere. Jättelägenhet ska han ha dessutom

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så stor var den väl ändå inte?
Tack för hjälpen förresten =)

Henke sa...

4 rum och kök i värsta lyxkvarteren... jättestor lägenhet... jo det var det :p

Unknown sa...

Aja. Måla och håll käften =)
Förresten, kan vi skjuta upp morgondagens målande lite? Jag kom på att jag är på utbildning i Gävle till 16. Eller kan vi ta det på fredag istället? Kanske ingen höjdare att gå på utbildning efter att ha målat halva natten =)

Henke sa...

självklart

Unknown sa...

Kanon!
Då kanske vi får tid att fortsätta lägga golv imorrn efter utbildningen då, det kan man ju ändå inte göra så sent då man stör grannarna på ett annat sätt. Det är ju lite mer dunkande med hammaren när man lägger golv än när man målar =)