måndag 7 maj 2007

En vecka av fysisk aktivitet väntar

Måndag och ny vecka. Då tänkte jag att det kunde vara tid för ett experiment, därför har jag demokratiskt beslutat, med 100 % av rösterna för ett bifall av mitt förslag, att jag ska göra ett försök att spendera kommande vecka med minst ett pass av fysisk aktivitet varje dag.

Har det hela något sånär planerat de tre första dagarna.

Måndag: Frammåt kvällen skall det ske en liten tur av löpning. Tid och plats ej helt klart ännu men kommer att beslutas frammåt kvällen.

Tisdag: Samma som ikväll, förmodligen rätt sent med tanke på att jag befinner mig upptagen vid bättre valda tidpunkter.

Onsdag: Pratades om Fotboll igår efter innebandyn, var dock inte tillräckligt många närvarande vid detta samtal så 100% säkert är det ju inte. Om fotboll inte skulle ske inträffar repetition från de 2 föregående dagarna.

Resterande del av veckan kommer att planeras förmodligen under onsdagskvällen. Rapport kommer också att avläggas efter varje pass. Om fler än jag känner samma behov av aktivitet finns chanser till att sammanordna dessa.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till.
Jag skulle så gärna hänga med dig ut och springa, synd bara att jag är i Sandviken. =)

Eller alltså, lite kul skulle det allt vara att hänga med. Blir lättare om man är fler..

Henke sa...

jo fördelen med att du är i sandviken blir väl att jag inte får din orienteringsbakgrund att tävla mot :)

Unknown sa...

Måste man alltid tävla? Räcker det inte att peppa varandra?

Henke sa...

Självklart måste man inte tävla... tänkte mer på att din bakgrund talar till din fördel rent konditionsmässigt :)