söndag 13 maj 2007

I väntan på nästa OS

Ja eller i väntan på innebandyn om lite mindre än 2 timmar i alla fall. Hittills har dagen förefallit förhållandevis lugn. Sov rätt länge, slappade framför TV´n å lite sånt. Sen kom jag på att jag under flera dagar tänkt städa toalett, men eftersom det är lika roligt som det låter så har jag låtit bli.

Tog i alla fall tag i det nu och började tömma toan på vad som fanns där, tömde badrumsspegeln å allt sånt. Sen var det bara att köra igenom allt och rensa avlopp under dusch och allt sånt. Sen bara att plocka in sånt som ska finnas kvar igen och rensa bort och kasta en hel del som får anses ha gjort sitt också.

Nu sitter jag och slöföljer Livorno-Sampdoria på livescore.com och surfar runt lite under tiden. Hittills står det 0-0 50 min in i matchen, och ska saker och ting gå som de bör så är poäng idag rätt viktigt. Lite för många andra resultat som inte är som de ska vara just nu.

Inga kommentarer: