tisdag 2 oktober 2007

Bamboo Curtain

Det har tydligen öppnat en ny möbelaffär i Bollnäs. Eller ny och ny, den har väl funnits några veckor. Inte direkt den sorts affär man får för sig att besöka bara sådär kanske. I alla fall så brukar Mia och hennes mor göra sånt. Åka in och kolla vad nya skumma affärer är och har, så idag när de var dit hittade de en sån där Bambu-gardingrejs som man hänger upp för dörrar eller liknande som de tyckte att jag skulle behöva. Inte kanske för att jag behövde dölja dörrar utan mer för att de tyckte att motivet passade mig.

De av er som varit hemma hos mig vet kanske att hallen här hemma har femhundra dörrar nästan och en tom sån som leder in till en liten skrubbliknande sak där man hänger in ytterkläder. Där har det förr bara varit en tom öppning. Numer pryds den av Che Guevara i bambu-version.

Lyckades skrämma liv i batteriet som det saknas laddare till och få bild på den till bloggen innan kameran dog.


Klicka på bilden för att se den utan att bakgrunden syns igenom den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Status.

Josefine sa...

Fint! Jag hade en sån affisch i England, men den försvann i nån av alla våra flyttar som jag inte närvarade vid för jag lät alla andra sköta jobbet moahahaha :)