tisdag 30 oktober 2007

Intervjuad

Nu har jag vart på intervju för att de ska bestämma om jag ska få gå vårdutbildningen eller inte. Brukar alltid vara jobbigt med såna där jobbintervjuer och liknande, fast den här så kändes allt faktiskt riktigt bra. Tror jag lämnade ett rätt så bra intryck också.

Iaf så avslutade hon som intervjuat mig med att säga:

"Nu är det ju inte jag som bestämmer vilka som ska få gå i slutändan, men jag kan alltid lämna ett gott omdömme. Och för mig känns du självklar så jag hoppas vi ses igen den 19:e"

Det lät ju rätt bra. Får hoppas jag får en av platserna nu, då har jag sysselsättning klar för mig i 44 veckor. I slutet av nästa vecka, eller början av veckan därpå får jag besked om hur det blir

3 kommentarer:

Unknown sa...

Då håller vi tummarna! =)

//Lelle

Anonym sa...

Jag skall hålla knäskålarna till och med. Go henke! :D

Förresten, säg bara till när du vill hämta din halsduk m.m.

Henke sa...

japp kommer förbi och hämtar den nån dag jag... ser väl till att du är hemma över msn eller nåt innan