tisdag 23 oktober 2007

Fortsättning på en Monetar Paranoia

Paranoid betyder förenklat att man känner sig förföljd. Jag är förföljd av Monetar pensionsförvaltning. Om det kvalificerar mig till diagnosen paranoid eller inte kan jag inte svara på.

Ni som följt med här i bloggen ett tag vet redan om att man från Monetar Pensionsförvaltning håller koll på mig. Eller kanske inte mig personligen, men åtminstone håller man koll på vad jag skriver här i bloggen.

Allt började i Juni månad med 3 telefonförsäljarsamtal på 2 veckor som jag kommenterade i bloggen, vilket ledde till att Personal hos Monetar letar sig in och kommenterar i bloggen. Det fortsätter med 3-5 besök dagligen av folk som sökt på Monetar och hamnar här (Jag är tydligen 3:e träffen man får upp på Google om man söker). Sen hittar försvarsmakten hit genom att söka både på ordet Monetar och henkebollnas, som är adressen jag har hit om man lägger till det sedvanliga .blogspot.com


Det där var alltså bakgrunden snabbt sammanfattat. Utförligare sammanfattning går det att leta sig till i äldre inlägg. Nu har jag nya bevis att för att man från Monetar Pensionsförvaltning verkligen håller koll på vad jag pysslar med.

Tänkte jag skulle kolla upp om försvarsmakten varit här inne och letat nåt mer, så gick igenom listan på besökare, men nej de var som bortblåsta. Tänkte att när jag ändå var där inne och tittade kanske jag skulle titta till referals sidan för att se hur folk klickat sig in hit. Där fanns bevisen.
Adressen som besökaren klickat på för att komma till min sida känns bekant, eller inte bekant men man ser ju att det är en webmail det handlar om. Och adressen efter börjar ju på monet...

Självklart blir jag nyfiken och klickar mig dit. Var tror ni jag hamnar?



Jo just det. På en webmail hos Monetar Pensionsförvaltning. Det betyder alltså att någon där på företaget sitter och har adressen till min blogg i något mail. Varför har han/hon det? Vad står det mer i mailet? Har man hos Monetar Pensionsförvaltning en intern diskussion över hur man ska tysta mig?


*Är bilderna små och oläsliga så klicka på dem för att se dem lite större.

3 kommentarer:

Josefine sa...

jag som trodde det var 2007 och inte 1984?

Unknown sa...

Men jäklarns. Är dom helt galna?
//Lelle

Anonym sa...

Behöver du en livvakt Henrik?