söndag 21 oktober 2007

Slappdag igår

Igår hade jag en såndär riktigt slö slappdag då man gör så lite man bara kan under så lång tid som möjligt. Med andra ord gjorde jag istort sett ingenting på hela dagen.

Hur som hellst så surfade jag runt lite och upptäckte att man där borta i USA nu börjat sända andra säsongen av Dexter, en serie jag brukade följa på Canal Plus tidigare när de sände säsong 1. Laddade hem de tre första avsnitten och kollade på dem. Det fjärde visas idag där borta så det lär väl hamna på nätet nångång rätt snart också.

Idag blir det i allafall mer aktivitet. Innebandy om 2 timmar. Förhoppningsvis bättre ork än senast och gärna med fler spelare än vi hade då också. Nu ska jag hämta kaffe, vi höres.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Har hört fler som pratat om Dexter... är den bra alltså?

Funderar på att tacka kaffe på tacksidan i min roman :)

Henke sa...

Dexter ska du absolut se om du inte gjort det, fast gör inget dumt som att titta på andra säsongen innan du sett den första. Handligen fortsätter ganska direkt där första slutar och för att hänga med riktigt kan det vara bra att känna till bakgrunden