fredag 26 oktober 2007

Trötter idag

Var upp till Ljusdal igårkväll och såg Bollnäs-Västerås i dex-cupen. Hade lite grann i förväg räknat med att Västerås skulle gå och få sig en rätt komfortbel seger där och visst vann de, men inte så lätt som jag hade trott. 1-2 slutade iaf matchen och kändes rätt trevligt att se lite bandy igen nu efter sommaruppehållet. Hade ju varit ännu trevligare om man kastat om siffrorna i resultatet, men man kan ju inte få allt.

Blev rätt sent innan jag var hemma igen och sen upp tidigt idag för att pallra mig ner på arbetsförmedligen och skriva handlingsplan. Har alltid förr funderat på vad folk gör där nere eftersom det alltid verkat som att alla som träffar sin handläggare blir sittandes där länge, medans man själv blir klar på 5 minuter. Idag var det tvärtom, tog säkert minst 45 minuter innan jag var klar, men det beror kanske på att handläggaren fick ta städpaus efter att ha lyckats spilla ut ett glas vatten över skrivbordet.

Återkommer när jag vaknat på lite med annat antar jag

Inga kommentarer: