torsdag 26 februari 2009

vissa hävdar...

Vissa hävdar att det har gått ifrån ett snitt på mellan 2-3 inlägg per dag här tillbaka ner till 0 igen i några dagar. Förklaringen till det är att inte mycket har hänt. Just nu så sitter jag i alla fall och har tagit paus i tittandet på hockey på tv.

Brynäs-Timrå 2-2 efter första perioden. Timrå gick ifrån till 0-2, men tappade och kvittering kom med 7 sekunder kvar. Rättvist resultat hittills.

Jag dricker inte kaffe. I alla fall inte just nu, mest beroende på att jag tydligen gjorde slut på det sista kaffet innan jobbet idag och har inte behagat ta mig ner till affären och handla nytt. Kan hända att det blir en tur dit ner snart.

Med viss tur så uppdaterar jag med ett riktigt inlägg senare också. Nu tillbaka in till hockeyn. De har säkert kört igång period 2 nu. Synd bara att det är färdigspelat med riktiga lagidrotter om man ser till vinteridrott.

Inga kommentarer: