torsdag 12 februari 2009

Vilodag

Idag inledde jag dagen med att ta sovmorgon. Om man nu kan se det som sovmorgon att inte ha någon klocka på ringning förrän vid 6 på morgonen. Efter 2 dagars morgonträning vid 5 så anser jag det i alla fall vara lite av en sovmorgon. Dessutom så låg jag och drog mig ytterliggare en timme innan det var dags att vakna på riktigt.

Efter det jobb och sen kände jag mig faktiskt pigg. Tänkte att jag kunde i lugn och ro, utan risk för att somna lägga mig framför tvn och slöa ett tag. Det visade sig inte alls fungera eftersom jag då somnade. När jag vaknade igen var klockan 9 på kvällen.

Får se om det kan tänkas bli en uppföljning på träning av något slag imorgon. Någon morgonträning lär det i alla fall inte bli. Gymdörrkodsinnehavaren har inte sagt något om något sådant och han lär sova nu, så det är nog inte lönt att försöka ta reda på om det finns några sådana planer heller. Fredag morgon kanske han går att övertalas till däremot.

Inga kommentarer: