lördag 14 februari 2009

Flytthjälp

Den här lördagen har jag inte spenderat med många roliga aktiviteter. Agerade flytthjälp åt låtsasbroder min, eller vad han nu ska kallas. Han tyckte det var lite långt att pendla mellan Bollnäs och Ljusdal så han hade bestämt sig för att bosätta sig i skogen mitt emellan typ.

Hittade 2 DVD-spelare som han inte längre använde så dem fick följa med hem, eftersom min håller på att packa ihop. 1 inspelningsbar och 1 vanlig ... får väl ta och prova dem imorgon och se hur bra de fungerar.

Hittade en gammal laptop också som jag tyckte att jag kunde få köpa. Den fungerade ju tydligen inte enligt honom eftersom Windows frågade efter aktiveringskod... men det fick jag inte för han skulle "laga" den och ha den som nätverk med nya datorn. Förmodligen vet han nog inte riktigt vad han ska med ett sånt nätverk till... så jag ska nog bearbeta försäljningen lite där

Inga kommentarer: