söndag 15 februari 2009

Men han är värre i alla fall...

Daniel avslöjade att han försökt länka ett klipp med Kraftwerk från youtube till sin mor. Självklart så gillade hon inte det hon hörde, varpå Daniel kontrar med "Henrik lyssnar på punk han, det är väl mycket värre det"

Jag har alltså gått och blivit en sån man använder som alibi när någon ifrågasätter ens musikstil. Henrik är värre han :p

Nu är ju enligt mig punk ett ganska brett begrepp när det kommer till musikstil, men som avslutning på helgen och som uppladdning inför jobbet imorgon så kan jag inte låta bli att bjuda hela familjen Sundström på lite äkta svensk trallpunk, i form av Hoforsbandet Radioaktiva Räker med låten Bakom Spegeln




God natt på er, så tar vi nya tag imorgon med en ny vecka.

4 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Tja, riktigt så där gick det faktiskt inte till. När modern sågade Kraftwerk så berättade jag att jag tyckte att hon lät som dig, för du sågar också Kraftwerk varje gång jag försöker få dig att insupa lite tysk finkultur. Modern tyckte då att du var en klok man och då var jag tvungen att stoppa henne och berätta att du faktiskt lyssnar på punk, något som hon höll med om var värre än Kraftwerk.

Så var det.

RCB sa...

Punk är väl inte så farligt

Henke sa...

Titta där Daniel.. Rebecca har förstått hon

Daniel Sundström sa...

Det vägrar jag inse att hon har.