fredag 13 februari 2009

En antikreativ dag

Hade tänkt mig att vara lite kreativ idag. Det visade sig bli tvärtom. Skulle bara ta det lugnt framför tvn och var inte ens trött. Tittade mig igenom 2 avsnitt av 2 and a half men och sen ett avsnitt Sex and the City på 3:an.

Nästa som händer är att det vibrerade i fickan så jag vaknade. Då var klockan halv tolv och det hade vibrerat med jämna mellanrum i över en timme.

Satte mig här en vända för att vakna till lite innan det blir sovdags igen. Upp och träna 5 imorgon bitti igen efter 2 dagars vila. Det ska bli skönt på nåt sätt. Efter det blir det 7:e och sista dagen i rad med jobb innan helg.

Är det dessutom tillräckligt okallt kan det hända att det blir bandy framåt kvällen också. Det är nåt jag får försöka bestämma mig för under dagen imorgon.

Imorgon släpper för övrigt Thåström ny singel. Det kan vara värt att kolla upp. Snart nytt album på g där också.

Inga kommentarer: