måndag 16 februari 2009

Måndag är väl dagen att göra sånt som borde ha hunnits med över helgen...

Måndag och ny vecka igen. Fast till skillnad från många andra måndagar så tog det egentligen inte emot att gå till jobbet idag. Kanske det beror till stor del på att jag bara har 3 arbetsdagar innan jag får helg igen. 2 kvar nu alltså eftersom den första redan har avklarats.

Har precis kommit hem från ett besök på gymmet nu. Daniel ville ha sovmorgon, så istället för att som vid tidigare besök klara av det på morgonen innan jobbet så fick det bli på kvällen efter jobbet istället. Som en direkt följd av detta, eller om det vara annat som spelade in så fanns det inte riktigt ork i kroppen till nån träning, så dagens träning var nog den slöaste hittills.

Imorgon blir det nog "i afton inställt" när det gäller träning dessutom. Daniel väljer bingo istället för träning. Han ska nog få i uppdrag att hålla koll på om brun 7 dyker upp.

Redan i helgen borde jag ha satt mig och skrivit en matchrapport till Pisa-Livorno på svenskafans.com, men det har liksom inte riktigt blivit av... så jag får nog sätta mig och författa nu istället.

Inga kommentarer: