onsdag 4 februari 2009

Still that one left

Då har vi gått in på ytterliggare en dag i projektet att försöka sluta sitt tobaksberoende. Har fortfarande den där enda snusen kvar som jag faktiskt får ta enligt överenskommelsen, men varje gång jag känner mig tillräckligt sugen på den så intalar jag mig att det kommer att bli värre och när det blir det så kommer du villa ha den kvar då.

Det har faktiskt fungerat hela dagen att tänka så, konstigt nog.

Nu ska jag vara jobbfri i två dagar, får se om det går lika bra då när man inte alls har lika mycket att göra längre.

5 kommentarer:

Camilla sa...

Får hoppas att det håller i sig då. Håller tummarna!

Daniel Sundström sa...

Kämpa på!

Anonym sa...

Det går lysande tycker jag :-)

Anonym sa...

Go Henke! Efter detta vill jag aldrig höra dig be mig böja mig framåt efter snus.

Henke sa...

Det tackar vi för... hittills har det faktiskt gått bättre än jag väntat mig