måndag 9 februari 2009

Tidig hälsosam morgon

2 timmars sömn och sedan upp kvart i 5, snabbt bara klä på sig och åka ner på folkhögskolan för att vara på gymmet på klockan 5. En ungefärlig timmes träning och sedan hem för en frukost bestående av 3 hårdmackor och en skål yoghurt.

Känns nästan ovant jämfört med att kliva upp och endast dricka en kaffe innan jobbet. Nu har jag lite återhämtning med en kaffe innan det är dags att åka och jobba.

Nånting säger mig att jag kommer slockna framför tvn sådär 20 minuter efter jobbet idag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förundrades just på Dannes blogg över er kraftdemonstration. Egentligen skulle jag börja tjata över viktigheterna om kost och vila - men fuck it, jag är för imponerad. Aldrig att jag skulle gå upp i gryningen för att träna. Kör hårt!

Anonym sa...

Jag är mäkta imponerad kan jag säga ;-)