fredag 6 juli 2007

Nordkoreansk knattefotboll

Helgens andra spelobjekt för att köpa och sälja lite odds till vinst (förhoppningsvis) är hämtad från U 20-VM i Fotboll. Matchen Argentina - Nordkorea

Lät Argentinas odds stiga sig upp till 1.50 innan jag köpte in mig i matchen. Nu står det 1-0 och förmodligen säljer jag tillbaks det snart och tar hem vinsten och nöjer mig där.

Tilläggas ska väl att Nordkorea är långt ifrån så dåliga som man kan tro. Till exempel så vann juniorlaget Asiatiska mästerskapen förra året, och nu i matchen mot Argentina är man också rätt giftiga framåt. Hade bland annat inne en boll som dommaren enligt vad jag kunde se felaktigt dömde bort för offside.

Nu sålde jag för övrigt tillbaks Argentinas seger till 1.15 så slipper bry mig mer i den här matchen. En liten vinst om Argentina håller i och vinner, annars ändrar sig kontot inte alls. Men sett till tidigare resultat i turneringen så ska inte Argentina behöva tappa det här

Inga kommentarer: