måndag 2 juli 2007

Helgens sista lir

Har precis avnjutit Brasiliens utspelning av Chile i Copa America på Canal plus och ska ge mig av mot sängen. Följde med lite i börja i Live-spelet på matchen och i takt med att inga mål kom tillräckligt tidigt steg Brasiliens odds till runt 1.60 de gånger jag tittade till det.

Planerade att låta det stiga lite grann till och sen lägga in ett spel på dem, men en straff och Brasilianskt mål hann före. Efter detta mål låg oddsen för lågt för att det skulle finnas nåt intresse i dem så istället satte jag mig framför TVn och bara tittade färdigt på matchen som efter 2 ytterligare mål slutade 3-0 till Brasilien.

En match kvar för kvällen i Copa America, men sovdags för mig så blir inget av att titta på den. Mexico-Equador.

Här la jag ett spel innan matchstart. Vinst för Mexico till 2.26 i odds. Rätt mycket högre än det 2.10 som Unibet erbjöd. (Unibet brukar kunna användas rätt bra som riktmärke i fotboll). Expekt låg ännu lägre med sina 1.90 dessutom.

Bryr mig inte om att hålla koll på livespelandet där nu. Får jag in spelet går jag rätt fint plus sett över hela helgen. Gör jag det inte hamnar jag tillbaks på +/- 0 igen.

Inga kommentarer: