lördag 22 september 2007

Inte sista dagen igår ändå?

Igår skulle ju ha varit sista dagen på jobbet, men tydligen hade nån från jobbet ringt och letat mig igår kväll när jag var hos Thomas, så jag ringde upp för att höra vad det gälde.

Tydligen kom jag fram till vårt MB-ombud som informerade mig om att min och en annan på jobbets uppsägningar inte var giltiga. Datum på uppsägningarna stämde inte riktigt med datum på när vi skrivit på papper så som det ser ut just nu så har vi rätt att jobba ett tag till, eller fram till den 12:e oktober.

I alla fall så skulle vi se till att komma ner på jobbet på måndag som vanligt så får vi ta upp det med cheferna då och se efter vad de säger. Får väl återkomma med hur det utvecklar sig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till då. Det är ju några dagar, så det lär ju bli några slantar extra..