söndag 2 september 2007

En riktigt slö söndag

Har nog idag upplevt en av de slöare söndagarna på rätt länge. Har inte fått något som hellst konstruktivt utfört alls. Hittills har dagen bestått i att äta frukost, dricka kaffe, slösurfa och samtidigt passa på att utöka kassan hos Betfair en del. Tittat på damernas final i höjdhopp på tv, slösurfat lite till, äta lunch och sen slötittat lite på slutet av Tomb Raider som gick på TV4.

Alltså i stort har jag bara mest funnits till hittills idag. Tror jag ska ta och förlänga det hela med att åka ner på affären och handla godis och sätta mig framför en film. Pirates of the Caribbean 3 kanske. Började titta på den för nån helg sen, men då var klockan aldeles för mycket för att jag skulle orka hålla mig vaken mer än bara några minuter.

Inga kommentarer: