söndag 3 augusti 2008

Paus

Har varit rätt mycket med tid som inte är ledig de senaste veckorna, så i onsdag-torsdag fick det bli två hellediga dagar med en båttur över till Åland och tillbaka. Hade fått en sån där "gratis hytt"-biljett och hade presentkort på resebyrån efter vinst på reselotteri tidigare. Var egentligen min mor som vann, men hon gillar inte att resa andra sträckor än sådana som hon kan åka bil på så jag fick ta hand om presentkortet och eftersom det legat och skräpat ett bra tag nu var det väl dags att göra sig av med det.



Riktigt bra väder fick man på båten också. På hemresan var det till och med så varmt att man mådde bäst av att inte befinna sig ute på däck i solen.

3 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Har du inga fler bilder från båtresan som du kan kasta upp?

Henke sa...

Jo har väl ett gäng till bilder, så det kan kanske bli så att några fler hamnar här om jag får för mig att jag orkar lägga till några

Daniel Sundström sa...

Få för dig det då.