tisdag 29 juli 2008

Noterat

Tänkte sätta mig och bygga om lite i designen på bloggen för någon dag sedan. Något jag då upptäckte var att vissa bloggare som jag vill länka till inte hade RSS-feed aktiverat från sin blogg. Så därför får ni dras med samma tråkiga design här ett tag till.

Har även noterat att Monetar Pensionsförvaltning börjar få konkurrens av Tobias Lindgren i vanliga sökord för att leta sig hit. En sökning på Tobias Lindgren på google visar sig nu peka på min blogg som 5:e träff. Jag kanske ska ta en paus mina hälsningar till honom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

To the author of this blog,I appreciate your effort in this topic.

Daniel Sundström sa...

To the author of the comment above, I appreciate your effort in spamming.

Henke sa...

haha.. jo jag brukar normalt plocka bort spam-kommentarer, men den där fick stanna kvar bara för att den var sämst hittills.

ungefär som att det där inlägget, som kan ses sem ett av de mest menlösa, skulle kräva nån effort alls :p

Daniel Sundström sa...

Ja, det var verkligen kass tajming :D