lördag 26 juli 2008

Skaldjursfredag

Var tänkt att jag skulle vara ledig igår, men hann inte mycket mer än att vakna så ringde de från jobbet och behövde folk, så då var det bara att göra sig i ordning och åka dit och jobba. Efter jobbet hann jag mer eller mindre bara hem och byta om för att sen förflytta mig till Björktjära för fotbollsspelande lite badande innan det var dags att åka hem en snabb vända en gång till för att byta om.

Nästa anhalt var en tur upp till Sunnerstaholm för något som från början var tänkt att vara räkätningskväll. Många av deltagarna var dock lite kräsna när det kom till maten så det slutade med att bara jag och Lelle åt räkor (och kräftor med för den delen).





Andra deltagare åt kycklingsallad eller till och med korv. Dessutom åt de korven helt frivilligt, men det får väl ses som deras förlust. En trevlig kväll var det i allafall.






Idag blir det några timmar lugnt, så ska väl försöka ta mig tid till att göra lite nytta ute i solen kanske. Sen blir det jobb mellan 14-22

1 kommentar:

Daniel Sundström sa...

Priset "Fullast på festen" har, efter noga övervägande, tilldelats Fredrik för sin förmåga att överraska hela den församlade festskaran med en praktfylla från ingenstans och helt utan förvarning. Två tummar av två möjliga.

Det var en trevlig kväll, tycker jag. Det får vi göra om.