lördag 12 juli 2008

På besök från Österbybruk

Det var sagt att Rickard behövde en paus från Österbybruk och därför skulle ta sig en tur hit upp över helgen, eller åtminstone från igår till idag. När han (och Sandra) ändå skulle befinna sig här uppe så passade det bra att anordna lite alkoholintag hemma hos Joel och Lina.

Eller ja, alkoholintag är väl att ta i, Ida-Karin hade alkoholfritt vin, Jag och Daniel drack folköl medans Joel gick all in på starköl. Styrkan på Rickards öl förtäljer dock inte historien.

Det blev en rätt lugn kväll men trevlig ändå






Joel kom dessutom på att han hade en docka liggandes någonstans som han var mycket stolt över. Så för att hedra den får jag nog även bjuda på en bild av den också. Den ska tydligen föreställa någon Wrestlingbrottare av något slag. Dockan gillade visst inte blixten från kameran så ansiktet syns inte allt för väl.


4 kommentarer:

Camilla sa...

Wrestlingbrottare av något slag? Det är ju Bret "Hitman" Heart! Det vet väl alla? Och jag tycker ju inte ens om Wrestling.

Daniel Sundström sa...

Bortsett från stavfelet i hans efternamn så är jag grymt imponerad att Camilla kunde namnet på brottaren!

Camilla sa...

Stavar han Hart? Det visste jag inte. Men jag brukar inte se det skrivet så ofta.. Inte talat heller för den delen. Och undra varför jag kan hans namn...

Anonym sa...

Den där symbolen känner jag igen från den tid då Joel först nämnde att han ville tatuera in den på skinkan. Eller bröstet. Jag minns inte så noga. Det är ju nästan samma sak, egentligen, så tomatoe potatoe.