tisdag 29 juli 2008

Sol, bad och småbilsåkning

Var en riktigt lugn dag igår. Inget jobb och det lilla åtagande jag hade att uträtta i skolan var sådant som var avklarat redan tidigt på förmiddagen. Dessutom var ju vädret rätt varmt så det slutade med att det blev en badtur med Joel och Lina.

När klockan närmade sig 3 hade Thomas, Daniel och Joel inplanerat att bege sig till Kilafors för att åka Gokart, så jag hakade på där också. Trånga bilar och en bana i behov av ny asfalt, men roligt ändå. Thomas skulle ha vunnit åkningen om det hade varit tävlig och Joel var den enda som tyckte att banan borde ha dragits lite annorlunda, så han körde en liten egen omväg vid ett par tillfällen.






Efter bilåkandet fick det bli ännu en badtur. Den här gången på lite mer kvällstid och med fler deltagare. Det utspelade sig tydligen Grillnatta på stan samma kväll också, men det är jag bara nöjd över att jag lyckades undvika.

2 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Jag ser fan skadad ut i den där hjälmen. Som någon form av avlägsen Conehead-släkting ... dessutom noterar jag att övervikten börjar bli oroväckande stor också, så det kanske är dags att göra något åt det på riktigt nu ...

Henke sa...

det är väl det som är halva meningen med att använda hjälm.

ena halvan är för att skydda lite vid eventuella olyckor, den andra halvan är för att se så missanpassad ut som möjligt