fredag 8 augusti 2008

Dagens googlare

Var ett tag sen jag kollade upp hur folk sökt sig hit nu, så jag bestämde mig för att ta en koll. Inte så många roliga sökningar, men fastnade åtminstone för en som var lite passande så här i tider för olympiska spel.


Nu vet jag inte riktigt vad han/hon var ute efter att hitta här. En guide för hur man använder en gammal videoapparat för att spela in program? Någon annan som också skulle spela in invigningen för att känna att han/hon inte var ensam om detta? Eller handlade det bara om att hitta tider för när det skulle sändas i tv? I senare fall så var det i alla fall en ganska så onödigt mycket längre sökning än vad som borde ha behövts.

1 kommentar:

Daniel Sundström sa...

Jag tror att det handlar om en guide om hur man gör. VHS existerar ju knappt idag.