lördag 6 september 2008

På Joels begäran

Joel har begärt att det skulle finnas bild tillgänglig från det tillfälle förra helgen då jag klädde mig i kostym. I ett svagt ögonblick lovade jag honom att ställa upp på det kravet, men när jag tittade igenom kameran från den dagen så fanns det inte någon tillräckligt bra bild för att använda. Kanske därför jag undermedvetet hållit mig borta från att skriva i bloggen. Men det är väl bara att ta tjuren vid hornen och publicera en av de mindre bra bilderna istället då...

4 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Stiligt! Kan du inte gå klädd sådär till vardags också?

Henke sa...

nej

Joel Sundström sa...

Klädd som en sann politiker :P

Anonym sa...

Härligt Henrik - fram för kostymens frihetskämpar!

Ok, hela kostymer är väl inte så häftiga direkt. Men plaggen kavaj, skjorta och slips förtjänar sin respekt.