fredag 19 september 2008

I got challanged

Jag har tydligen gått och blivit utmanad av Becky " en sån där "lista fem saker och utmana andra att göra samma sak"-grej. Jag gissar mig till att jag är den Henrik som utmanas, och skulle det visa sig att hon utmanar nån annan som stulit mitt namn så bjuder jag på den missen.

5 saker i min frys

- Schnitzlar
- Fiskpinnar (hjälp vilken dålig fantasi min frys hade när det kom till fisk)
- Köttfärs
- Hemmagjord tacopirog
- Hallon

5 saker i min garderob
- Byxor
- Tröjor
- Galgar
- Strumpor
- Lik (Vi har alla lik i garderoben)

5 saker i mitt badrumsskåp
- Deodorant
- Eau de toilette (i olika smaker)
- Rakhyvel (jo jag har en sån även om jag sällan är så välrakad att man kan misstänka att jag använder sån)
- Tops (Öronen måste ju rensas. Fungerar också som kattleksak)
- Tandkräm

är det föresten bara på film som folk har mediciner i badrumsskåp? Mina ligger i alla fall i en låda i köket.

5 personer jag utmanar vidare
- Hans-Daniel (jag bedriver kampanj för att dubbelnamn ska användas)
- Ida-Karin (jo jag får utmana samma som Becky hade i sin orginalutmaning)
- Joel (han kan behöva listor att fördriva ensamma södertäljekvällar framför)
- Fredrik (han har bytt design på bloggen 3 gånger utan nytt inlägg. Det är dags nu)
- Linda (eftersom det finns 3 sådana bland mina blogglänkar så får de fritt välja vem av dem som utmanats)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eau de toilette i olika *smaker*!!?

Jag är förfärad.

Men utmaningen godtas.

Joel Sundström sa...

Henke: Jag har mina mediciner i badrumsskåpet. Alvedon, Loratadin, Doxyferm och nässpray. På de flesta läkemedel har nog "bäst före" datumet gått ut dock.

Daniel Sundström sa...

Vi har också läkemedel i en låda i köket, så du är inte ensam.

Ethelie sa...

jag tar det som en utmaning!

Henke sa...

Det tycker jag att du gör helt rätt i Linda