söndag 15 mars 2009

Slappsöndag

Risken finns att jag har börjat bli lite dålig på att uppdatera här igen, så vi sätter väl igång och skriver ett inlägg igen nu på en gång. Dagen idag har nog varit den slappaste söndagen på väldigt länge. Började med att sova till framåt 12, för att kliva upp och ta mig en kopp kaffe framför datorn.

Efter det har dagen fortlöpt i sittande form mer eller mindre hela dagen, fram till det att jag upptäckte ett SMS från Daniel som förmodligen haft en lika seg dag och ville ha sällskap ut på en promenad. Diskuterade lite filmidéer med Daniel som tyckte att jag skulle skriva ner ytterliggare idéer jag kunde tänkas komma på som de kunde ha användning av i sina filmskapanden.

Jag förslog att vi skulle dricka sprit nån dag och samtidigt skriva idéer, men han trodde att det skulle leda till att vi skulle bli för kreativa så det vi skulle komma på inte skulle vara genomförbart. Jag hävdar nog fortfarande motsatsen där.

Lånade mig en film av Ida-Karin också innan jag drog mig hemåt igen, så den ska jag nog sätta mig och titta på nu. Återkommer nog med kommentarer om kvalitet och liknande på den innan det blir sängdags.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger som Linus Pauling:
"The best way to have a good idea is to have lots of ideas."

Hur gick överläggningarna om temakväll Kommunist förresten?