lördag 21 mars 2009

Helg

Då så var det helg igen. Fast för min del så börjar inte helgen förrän på tisdag. Har sån där vecka när jag normalt sett är ledig torsdag-fredag och sen jobbar helg, men den här gången gick det inte att göra så eftersom jag hade utbildning på jobbet både torsdag och fredagen. Därför blir det 8 dagar i rad med jobb innan ledighet.

Istället får jag kortvecka nästa vecka istället när jag är ledig både tisdag-onsdag och sedan också helgen.

Imorgon drar dessutom serien i innebandykorpen igång. Dock osäkert om jag kan spela med mitt knä som jag vred sönder i tisdags, men det känns bättre och bättre i knät för varje dag så förhoppningsvis ska det gå. Tänkte i alla fall ta och åka ner och vara med på uppvärmningen så får jag se sen om jag placerar mig som coach på bänken eller om det går att spela.

Mitt tips är i alla fall att vi åker på storstryk i premiären.

Inga kommentarer: