onsdag 25 mars 2009

Du kan ha råkat ut för en programvaruförfalskning

Får idag upp ett meddelande på min dator om att Windows kan tänkas vara förfalskat (ett förinstallerat windows som följde med datorn). Till följd av detta så har jag begränsade möjligheter att använda datorn har jag märkt.

Försöker jag starta MSN så händer inget alls. Går jag istället och försöker komma in genom web-versionen av samma program så stängs bara sidan ner. Tror jag får ta och kolla upp vad det är för knappkombination man använder för att återställa allt till fabriksinsällningar igen. Men först så måste en massa saker på hårddisken räddas.

2 kommentarer:

Daniel Sundström sa...

Jag hatar översittardatorer!!

Jag hoppas att det löser sig för dig tillslut i alla fall.

Pernilla sa...

Mitt msn funkar inte heller :-/