söndag 2 december 2007

Vinter och snö

Nu har det visst varit rätt tyst i den här bloggen ett tag, så får väl ta mig i kragen och ta tag i den igen. Vet inte riktigt varför det blivit så. Har förmodligen bara varit så att jag inte haft så stora skrivbehov på ett tag och därför helt enkelt inte orkat med att sätta mig och uppdatera här.

I alla fall så har det kommit vinter och snö så här lagom till december. I går och i fredags snöade det rätt så mycket, även om mycket av det nu har hunnit smälta bort till nån slags slaskgrejs.

I alla fall hann jag få lite snöbilder här utanför, så som det såg ut i fredags. Så dessa kan ju läggas här så jag har nånting att uppdatera med.





1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde ha med bilder på hur det ser ut nu, så att det blir lite "före och efter"-känsla.