tisdag 4 december 2007

Då var det dags att uppdatera lite

ja alltså inte uppdatera med inlägg i bloggen, även om det nu blev ett sånt ändå. Men folk har plockat bort sina bloggar så de inte längre finns, vissa har bygt hemsidor som sen plockats bort för att komma tillbaka i ny blogg på ny adress.

Allt detta medan min länklista har fått stå orörd med icke fungerande länkar, men nu så är den i allafall uppdaterad så alla länkarna fungerar. Får väl sätta mig ner och ge mig på att lägga till fler länkar också när jag får ork till det. Sen borde jag väl ge mig på att göra något åt designen på bloggen, men det är inget jag orkar ta tag i för tillfället.

I övrigt har jag tagit mig en tur till frisören och blivit av med en massa hår idag. Det jag hade var alldeles för långt.

Inga kommentarer: