söndag 26 augusti 2007

Bloggdesign

Hade tänkt byta design på bloggen idag. Allt var frid och fröjd och Daniel länkade mig till en väl fungerande sida där han hittat sin design. Så långt fungerade det, men inte längre än så. När jag skulle kopiera in koden till designen här så fick jag felmeddelanden.

Därför anlitar jag Daniel till att kopiera exakt samma text och göra en testblogg som han lägger in det på... och då funkar allt hur bra som hellst.

I alla fall så bestämde jag mig för att bygga en helt egen design från början, med lite hjälp av hur andra gjort, så nu håller jag på att mixtra med en sån fast inte till den här bloggen utan till en annan som inte har sett dagens ljus riktigt än. Dels därför att den än så länge bara innehåller ett test-inlägg för att se var texten hamnar och dels därför att layouten på den inte är riktigt som det är tänkt än. För hoppningsvis får jag det att fungera tillräckligt bra där för att det ska vara värt att sätta sig och göra något vettigt åt designen här med. Så som det ser ut nu känns det mest bara tråkigt och standardmässigt

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar med spänning och popcorn.

Ok, spänning då i alla fall. Får jag förvarning kan jag nog fixa popcorn.