fredag 3 april 2009

Skriva ikapp del 2

Jag påbörjade ikappskrivandet igår men sen så tycktes det att jag skulle åka och äta så jag hann aldrig färdigt. Blev en tur till Esras för utfodring istället.

I alla fall så var det i Lördags dags för lite VM-Kval i fotbollsspel. Självklart sändes sånt i kanaler som normalt folk inte har, så för att se matchen så bjöd jag in mig själv till Daniel som har onormala kanaler i sitt utbud. (Läs Viasat istället för Canal Digital)

Till Fotbollen så inhandlades det några Staropramen Dark från min sida och Daniel nöjde sig med nödraketer från Hemköp. Iofs så blev det inte så många intagna och hälften står fortfarande i kylksåpet och väntar till en framtida dag bestående av festligheter.

0-0 slutade matchen iaf och det kan nog anses bra för fortsättningen av kvalet..

Efter att matchen var färdigspelad och det var sovdags för Daniel så flyttade jag mig ner till stadens centrum för att ta ett par öl med den yngre brodern Sundström på Tranan innan det var dags att avsluta helgen med en söndag utan allvarligare aktiviteter än att bli förnedrad i innebandy, men det hann jag med att nämna igår.

Inga kommentarer: