måndag 6 april 2009

Ett spelmässigt fall framåt

Då var även helgens innebandy avklarad, och som väntat blev det storförlust igen. 1-21 skrevs slutresultatet till den här gången. Om man dock bortser från siffrorna så var det i alla fall spelmässigt ett fall framåt. Fler spelare vågar hålla i bollen och anfall som till och med innehåller passningsspel.

Nu är det spelledigt på grund av påsk nästa helg, och helgen efter det så spelas sista matchen innan serien vänder igen. Kollade på hur laget vi kommer att möta då ser ut och kunde konstatera att dom precis som oss inte är särskillt bra, så där ska vi väl kunna putsa till förlustsiffrorna lite i alla fall.

När man ändå är inne på korpen så sägs det att det planeras ett lag även till fotbollsversionen i sommar. Det kan nog bli intressant det.

3 kommentarer:

Nico sa...

Förlåt för att jag inte kom och titta. Jag vaknade för sent.

Men kul att det gick lite bättre i alla fall. :)

Henke sa...

Det kommer alltid fler matcher och på mer humana tider dessutom...

Anonym sa...

Jag skulle också gärna komma och se en match, men där har vi problemtet med att befinna sig på annan ort. Eventuell fotboll har jag ju alla möjligheter att se dock, eftersom man spenderar hela härligheten på orten. Låter som ett bra förslag tycker jag!