lördag 18 april 2009

Då var det helg. Dags att jobba igen

Känner att jag nästan blivit lite bortskämd med att vara ledig den sista tiden nu. Först var det påsk som utspelade sig på den veckan jag hade ledig helg, vilket betydde 4 dagars ledighet där. Därefter så var det 2 dagars arbete innan det var 2 dagar ledigt igen.

Nu kommer jag dock att få igen det hela i och med att jag redan haft min helg för den här veckan. Jobb i 7 dagar väntar nu innan jag får nästa helg.

Ska hinna med ny korpmatch imorgon vid 11.00 innan det är dags att jobba också, men det ska inte vara några problem. Börjar inte förrän 14 och matcherna spelas enbart i 2x20 min, så vi är väl klara någonstans runt 12 med ännu en massa mer mål i baken.

Just den delen känns som att den kvittar, så länge vi har roligt och gör minst ett mål framåt.

* * *

Det kan ha verkat som inte mycket alls, men saker som var i behov av att luftas fick göra det.. så stort tack för pratstunden ikväll. Det behövdes nån som förtod hur tankar fungerar där.

Inga kommentarer: