fredag 23 januari 2009

Tidig morgon

Det var ju väldigt genomtänkt att vakna såhär redan 7 på morgonen en ledig dag, men det finns väl säkert nån mening med det också. Fördelen är väl att det ger tid över till att göra sånt jag inte normalt hade hunnit med.

Igår så skrevs det ju att det skulle bli utemat och sedan inga fler uppdateringar. Det blev först En Mexicana, dvs en pizza med köttfärs, starka kryddor och jalapeno.

Efter utfodringen så blev det en tur till Rusta där Daniel skulle handla datorspel. Broken Sword nånting handlade han i alla fall och balsam. Själv så nöjde jag mig med att agera chaufför.

Kvällen spenderades sen med att få mig undervisning i 50-60-talsmusik.

Idag är det löningsdag. Det ska firas med sälsskapsspel hos Daniel och Ida-Karin.

Nu ska jag surfa runt en sväng istället för att skriva menlöst skräp här.

Inga kommentarer: