tisdag 27 januari 2009

No more helg

Nu så var helgen slut och det var dags att återvända till vardagen. Jag hade ju i och för sig min riktiga helg på torsdag-fredag förra veckan eftersom jag jobbade i helgen, men eftersom jag började jobba så sent som 14 så gick det ju att hitta på saker ändå.

Fredagen spenderades med sällskapsspel hos Daniel och Ida-Karin och lördagskvällen efter att jag slutat jobbet spenderades med fest på samma destination. 2 väldigt trevliga kvällar i mitt tycke.

Idag har jag inte alls gjort så mycket förutom att jobba då. Borde ha skottat snö eftersom det ligger en massa sådan på biluppfarten här hemma, men blev så att jag hamnade i sovande form framför tvn istället. När jag sedan vaknade kändes det lite för sent att göra det, så det får sparas till imorgon

Inga kommentarer: