söndag 4 januari 2009

Ny upplevelse

De som känner till mina kunskaper i sånt där som att skriva sms kommer förmodligen att bli imponerade över dels det faktum att jag snart redan skickat fler sms i år än jag gjorde på hela förra året. Att jag sedan avslöjar att det enligt min telefon skickats 3 hittills i år, säger väl kanske att prestationen för att passera förra årets resultat inte bör vara så svårt att slå.

Idag har jag i alla fall tagit det hela ett steg längre och inte bara skickat ett sms utan också gjort det som ett sätt att lägga en röst i körslaget. Det bör om jag kommer ihåg saker rätt vara första gången jag blir lurad att rösta/ringa in för att försöka tävla eller något liknande i ett tv-program.

Ett tack-sms där det stod att Hanna tackar för min röst fick jag också. Trevligt värre


I övrig har dagen spenderats med att vara en riktig slappardag, innan det framåt kvällens inledning blev ett besök för att fira grannen som fyller 30 idag. Thaimat bjöds det på där också och som tack för maten så fick hon en Nintendo Wii. Ja inte enbart av mig då utan av flera personer som gått samman och köpt den.

Som en fortsättning på inledningens lokalpatriotism så knep Bollnäs visst en poäng hemma mot Västerås, efter att ha kvitterat på hörna i sista minuten.

Inga kommentarer: