söndag 25 maj 2008

Lördag-Söndag

Hade en fullbokad dag igår. Var tänkt att jag skulle upp tidigt och hjälpa Daniel och Ida-Karin att bära möbler som skulle flyttas till deras nya lägenhet, men det visade sig att de inte fick tillgång till nycklar förräns några timmar senare än det var tänkt så jag fick mig lite sovmorgon.

I alla fall så framåt eftermiddagen blev det i alla fall dags att börja bära. 2 släpvagnslaster blev det. Hade säkert kunna gå att lasta vagnen genomtänkt och få allt på en vända, men det kändes lite onödigt iom att det var så pass kort bit som skulle flyttas. Tog iaf ett tag och var nog inte hemma igen förräns framåt 7 på kvällen.

Efter det så var det dags att se till att få i sig lite mat och sen in i duschen och göra sig iordning för fest. Becky fyllde 25 på fredagen och det skulle firas igår. Grattis föresten. Väldigt trevlig fest var det också, såpass trevlig att jag nog kom hem några timmar senare än jag hade tänkt göra.


Som konsekvens av det så har idag mest varit en slödag, om man räknar bort nån cykeltur för att få sig något i magen.

Eftersom jag glömt bort det de två senaste veckorna så har jag i alla fall sett till att ha röstat till hur svensktoppen ska se ut. Jag blev ju utvald till att agera jury i 4 veckor, så har en vecka till som jag får rösta efter den här.

Röstningen går i alla fall till som så att man ska välja ut 3 låtar som man vill ha placerade på plats 1 till 3, och man får bara välja från de 15 låtar som spelades i programmet. De jag röstade på var

1. Takida - Curly Sue
2. Mando Diao - Train on Fire
3. Miss Li - Why dont you love me

Nu ska jag nog ta och se efter om jag hittar nån film eller något att titta på innan det är sovdags.

Inga kommentarer: