lördag 10 maj 2008

Jaha det gick ju inte att rösta...

Eftersom jag ju fick ett så trevligt brev där jag hade blivit utvald till jurytjänst åt Svensktoppen för de 4 kommande veckorna så tänkte jag att jag skulle kolla in vilka som fanns att rösta på och allt sånt där. Första programmet jag skulle vara jury till är ju det som går imorgon.

Letar mig till sidan och försöker logga in... men det visar sig inte fungera. Min jurytjänst börjar tydligen gälla efter programmet, så mellan 12 imorgon och fram tills måndag blir tisdag igen ska jag ha på mig att rösta tycker dom.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Åh vad coolt! Har alltid undrat över det där med röstningen i svensktoppen. Inte för att jag direkt lyssnar.. men när jag bodde i england och var sverienostalgisk brukade jag lyssna på webben ibland. Hur röstade du?

Henke sa...

jag ska väl vara ärlig och erkänna att jag glömde bort att rösta över huvud taget... får försöka ta nya tag till nästa söndag och komma ihåg det då. Har ju jury-tjänst i 3 veckor till