lördag 31 maj 2008

Att tänka om

Hade tänkt ta mig ut på en cykeltur till Lottefors idag. Ska vara nån slags grillfest hos en från skolan, så jag begav mig ner på bolaget och handlade öl, sen på matmagasinet för något att äta och sen hem. Sen började jag tänka och kom fram till att Lottefors nog inte är på cykelavstånd härifrån, i alla fall inte i den här värmen, så just nu lutar det åt att det får bli en tur med bussen istället.

Enligt X-trafiks hemsida ska det gå en 18.10 från Bollnäs som ska passera en hållplats nära min destination, så den får duga bra för den här gången. Så dags att göra sig i ordning och packa väskan för lite öldrickning ikväll.

1 kommentar:

Daniel Sundström sa...

Jag var på en riktig ökenfest i Lottefors en gång, i ett hus som jag tror går under namnet Villan. När jag insåg att det var två och en halv timme till nästa buss så beslutade jag mig för att gå hem. Jag hoppas att du hade det trevligare än så.