torsdag 10 januari 2008

Dags att göra om designen

Har kommit fram till att det är dags att mixtra om med designen på bloggen lite. Ett första steg var ju att göra sig av med de gamla färgerna. Nästa steg är tänkt att få in nån form av passande grafik till vänster om textrutan.

Problemet är att jag inte har den grafiken än, eller ens vet riktigt vad jag ska ha där. Sen ska det ju mixtras med storlekar å sånt så att den inte göms bakom textruan. Problemet där är att jag sitter med widescreen-skärm så det som ser riktigt ut i min upplösning kan se rätt fel ut i en normal upplösning på en annan skärm.

Sen det byggas nån slags banner eller nåt att ha längst upp, och säkert nåt annat jag kommer på under tiden också.

Nån som har några förslag på vad för typ av grafik jag bör blanda in i bakgrunden eller nåt sånt?

Inga kommentarer: