måndag 30 april 2007

Sätt en mustasch på Danne

Aftonbladet (börjar misstänka att jag blogger rätt ofta om vad dom skriver nu) har inlett en kampanj där man försöker få så pass många av manligt kön här i sverige att under maj månad odla mustasch.

Inte för att de vill hoppa tillbaks till tiden då Ralf var stor stjärna i landslaget och var och varannan man gick omkring med sådan behåring i ansiktet. Nej denna gång handlar det om en slags kampanj för att samla in pengar till canserfonden för bekämpandet av prostatacanser.

Efter lite funderande av vem i min bekantskapskrets som borde haka på "trenden" och odla mustasch hamnade jag till sist på Daniel.

Varför?? Jo jag började med att utesluta undertecknad själv och även Rickard eftersom vi bägge allt som oftast uppfattas som allmänt orakade, med andra ord det skulle inte märkas allt för stor skillnad.

Daniel har under det senaste året eller något liknande spart på sig ett litet bockskägg som nog skulle vara kompatibelt med även en mustasch.

En outsider i sammanhanget vore om Lennart helt plötsligt en helg dyker upp i Bollnäs med odlad mustasch också...

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad skulle jag få för det?
Ska bara försöka fixa nån sorts skäggväxt först. =)