lördag 29 november 2008

Halvdöv istället för bandy

Det känns lite som att jag inte spenderar mina dagar med att göra något vettigt som man kan skriva om här och då blir uppdateringstakten i bloggen rätt lidande. Veckan som varit nu så jobbade jag kortvecka, vilket betyder att jag varit ledig torsdag och fredag, men istället så jobbar jag helg nu.

Igår hade jag tänkt bege mig upp på Sävstaås och se Bollnäs-Motala, jag har ju av någon anledning lyckats med bedriften att inte ha sett en enda match sedan serien började, men med tanke på att jag har en förkylning som hamnar i topp på richterskalan och som dessutom har satt sig på ena örat så att jag knappt hör något på höger sida, så kom jag fram till att det nog var bättre att hålla sig hemma och följa matchen på annat sätt.

Matchen den vann Bollnäs med 6-1. Annars har man ju inte spelat allt för bra i år. Så man får hoppas att den vinsten var lite av en vändning.

Nu blir det iaf en sen frukost innan det är dags att göra sig i ordning och åka och jobba.

Inga kommentarer: