fredag 4 april 2008

Min dator mår inte bra

Sitter och försöker få ordning på min dator som verkar må mindre bra. Fram till igår fungerade den precis som den brukar, men sen helt plötsligt var det helt kört.

Just nu fungerar allt i normal hastighet precis som det brukar göra, men bara av den orsaken att datorn är startad i en av varianterna av "Felsäkert läge". Startar jag om och försöker starta den normalt så börjar allt gå i slow motion innan den väljer att sluta reagera på det jag försöker få den att göra.

Misstänker att jag kommer bli tvungen att formatera och installera om hela skiten... vilket betyder att 80 gb med bilder, filmer, musik och sånt kommer att försvinna. En del av detta har jag iofs tagit mig tid att bränna ut på skivor för att ha det kvar.. men skulle jag ge mig på att bränna ut allt så skulle det ta alldeles för mycket tid (och kräva för många skivor)

Inga kommentarer: